poniedziałek, 25 października 2010

Kolczyki kule, kolczyki kulki, kolczyki kuleczki...

Witajcie,
Dla łatwiejszego wyszukiwania wybrałam dziś kolczyki kule. Przedstawiam mnóstwo kolczyków z kulek i kuleczek... ;)

 
Kolczyki kule z fasetowanym agatem.
 
Kolczyki-kule z kwarcu dymnego.
 

Kolczyki-kuleczki z kryształu górskiego.
   


Kolczyki-kule z kryształem górskim.
 


Kolczyki-kulki z kwarcu dymnego.
  

Kolczyki-kule z kwarcem dymnym.
 


Kolczyki-kulki srebrne z fasetowanym onyksem.
   

Kolczyki-kulki onyks.
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne. Mi się podobają prace zamieszczone na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie takie kolczyki wyglądają fajnie, ale jestem zdania że również śmiało można coś podobnego wykonać samemu. Potrzebujemy półfabrykatów jubilerskich https://pl.silvexcraft.eu/15-srebrykaty-polfabrykaty-srebrne i jeszcze kilku dodatkowych rzeczy. Z takim zestawem na pewno coś nam się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię nosić różnego rodzaju kolczyki oraz eksperymentować z różnymi formami. Ciekawe inspiracje są na stronie https://esclusiva.pl/kolczyki-kulki . Kolczyki kulki blisko ucha są wygodne dla osób uprawiających sport.

    OdpowiedzUsuń